חדשות ועדכונים

ויצמן 49 | חוויית מגורים יוקרתית בלי להתרחק מהבית

פרויקט "ויצמן 49" של נתנאל גרופ באזור כיכר המדינה מציע דירות יוקרה בבניין חדש ומעוצב באזור מבוקש שמציע את כל היתרונות שיש לתל אביב להציע

  • מערכת דהמרקר
  • The Marker
  • 01.02.2024
שיתוף

אזור כיכר המדינה בתל אביב נהנה מביקושים גבוהים ויציבים, בזכות שילוב נדיר של סביבה שקטה ורגועה בלב העיר הסואנת, קרבה למוסדות בילוי, תרבות וקולינריה, ונגישות תחבורתית נוחה לצירי תחבורה ראשיים בעיר והחוצה ממנה. האזור מושך אליו משפחות צעירות או משפרי דיור ומצמצמי דיור, שמחפשים חוויית מגורים שמצליחה ליהנות מכל היתרונות של העיר, בסביבה שקטה ואיכותית. עם זאת, האזור הזה מאופיין גם בבניינים ישנים שאינם מחוזקים וללא ממ"ד. היצע הדירות החדשות באזור היוקרתי שמצליחות לשמור גם על חוויית מגורים אינטימית ובוטיקית, שלא במגדלים – מצומצם מאוד.

חברת הנדל"ן נתנאל גרופ מתמקדת בשנים האחרונות בפרויקטים של התחדשות עירונית באזור הצפון הישן - בעיקר בשכונות שבין הרחובות קפלן בדרום ובני דן בצפון. כעת היא בונה את פרויקט הנדל"ן "ויצמן 49" - בניין בוטיק בן תשע קומות ברחוב ויצמן שעונה על הדרישות של משפרי הדיור באזור לדירות חדשות, גדולות יותר וחדישות יותר, בבניין ששומר על צביון האזור המבוקש.

בונים את העיר

לאורך עשרות שנות פעילותה באזורי הביקוש, בנתה קבוצת נתנאל פרויקטים לאורך כל המטרופולין התל אביבי. בשנים האחרונות מגבירה החברה את פעילותה בתחום התחדשות עירונית ומתמקדת בקידום פרויקטים שונים במסגרת תמ"א 38/2 באזורי הביקוש. בין היתר, החברה מקדמת פרויקטים בתל אביב, בגבעתיים, ברמת גן, בבת ים, באור יהודה ובחולון, הכוללים כ-10,000 יחידות דיור. לטובת פעילות זו הקימה נתנאל גרופ את נתנאל התחדשות עירונית, חברה בת שהיא זרוע ההתחדשות העירונית שלה. בתל אביב החברה מקדמת כיום 22 פרויקטים בשלבים שונים של תכנון ובנייה, הכוללים כ-850 יחידות דיור.

כל מה שצריך מבית

בפרויקט הבוטיק שברחוב ויצמן 49 נתנאל גרופ בונה 25 יחידות דיור בבניין ייחודי בן שמונה קומות פלוס קומה נוספת לדירות פנטהאוז, שייבנה במקום הבניין הקיים שבו שלוש קומות ו-13 יחידות דיור.

הפרויקט, שלאחרונה קיבל היתר בנייה, נמצא באחד האזורים המבוקשים בעיר - הוא קרוב למתחמי הקניות והבילוי בכיכר המדינה וסביבתה, לפארק הירקון ואפילו לחוף הים. הפרויקט ממוקם בקרבת מוסדות תרבות בולטים ומוסדות חינוך איכותיים לגילים שונים. בנוסף לכך, האזור נגיש תחבורתית - תחנת הרכבת ארלוזורוב נמצאת במרחק של הליכה קצרה, ובעתיד הקרוב יתגבש חיבור לשני קווים של הרכבת הקלה. האזור נמצא בסמיכות לצירי תנועה ראשיים כמו נתיבי איילון ודרך נמיר. בחברה מעריכים כי סיום הפרויקט ומסירת הדירות בו יתבצעו בעוד כשלוש שנים.

לדברי דניאל דר, מנהל המכירות של הפרויקט, הפרויקט ייבנה בסטנדרט עיצוב ובנייה גבוה ויוקרתי, ומוצע בו תמהיל מגוון של דירות 3‏-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם בריכה על הגג. לכל הדירות בפרויקט מרפסות שמש, מפרט עשיר במיוחד מחומרי גלם יוקרתיים ומשובחים, מערכת חשמל חכם לשליטה על תריסים ותאורה וחניה בחניון תת-קרקעי פרטי. בנוסף, בכל דירה חדר ממ"ד, מרכיב משמעותי וחשוב במיוחד, לאור אי הוודאות הביטחונית השוררת בארץ בחודשים האחרונים. מעבר לתחושת הביטחון מדובר גם על שימור ערך הנכס באזור המאופיין בבנייה ישנה.

דירת 3 חדרים ששטחה 82 מ"ר פלוס מרפסת שמש בשטח 10 מ"ר מוצעת במחיר של 5.35 מיליון שקל. דירת הפנטהאוז בת 5 חדרים, בשטח 141 מ"ר עם מרפסת של 28 מ"ר אליה יוצאים מהסלון ועוד עלייה לגג בשטח 80 מ"ר עם בריכת שחייה מובנית, ושתי חניות תת-קרקעיות - מוצעת במחיר 14.5 מיליון שקל. בימים אלה החלה החברה בשיווק 12 הדירות בפרויקט שמיועדות לשוק החופשי - מעבר ל-13 הדירות המיועדות לבעלי הדירות בבניין הקיים.

גם כיזם וגם כקבלן המבצע, באמצעות זרוע הביצוע נתנאל בנייה - מה שמעניק ללקוחותיה ראש שקט בהתנהלות מול גורם אחד בלבד לאורך שלבי הפרויקט.

לקריאת הכתבה המלאה באתר דהמרקר לחצו כאן