חדשות ועדכונים

קונים דירה? אלה הדברים שאתם חייבים לבדוק

קניית דירה חדשה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתעשו. מה חשוב לבדוק? על מה אסור לוותר? בועז זילברמן, המשווק את פרויקט מגדלי נתנאל בשדרה, נותן כמה טיפים חשובים למציאת הדירה המושלמת למשפחה שלכם

  • מיינט חולון
  • mynet
  • 15.08.2023
שיתוף

חולמים על דירה חדשה? זו החלטה שחייבת להיעשות בשיקול דעת כי הדירה החדשה שלכם חייבת להתאים בצורה מושלמת למשפחה שלכם. איך יודעים שזו הדירה הנכונה? עצמו עיניים ודמיינו את כל הדברים שחשובים לכם - מה יהפוך ארבע קירות לבית חם? בקבוצת "נתנאל גרופ", חברה בעלת יותר משישים שנות ניסיון בתחום הנדל"ן, מציעים לכם כמה טיפים חשובים: אלה הדברים שחשוב לבדוק לפני שקונים דירה.

מה חשוב לבדוק בבניין?

חוויית מגורים מושלמת מתחילה כבר בחוץ. חשוב לוודא שהלובי נעים, רחב ידיים ומשקף אווירה יוקרתית וחמימה. במילים אחרות: מקום שיהיה לכם נעים להכנס אליו ולהתגאות להזמין אליכם חברים ובני משפחה. כדאי מאוד לבדוק את אזורי המרחבים המשותפים. האם בבניין יש חדר כושר, סאונה, מלתחות, מועדון דיירים פונקציונאלי, שילדיכם ישמחו לבקר בו בשעות אחר הצהריים ומתאים לכל מטרה? האם יש חנייה תת קרקעית ומעליות מהירות? כדאי גם לוודא שיש בבניין TV intercom לשמירה מירבית על בטחונכם.

גם צורתו החיצונית של הבניין חשובה. כאשר מדובר בבניין מגורים חדש חשוב שיתאים מבחינה ארכיטקטונית לנוף השכונה, תוך הקפדה על סטנדרט ביצוע גבוה, מפרט ברמה גבוהה וכמובן איכות בנייה שעליה אסור לכם להתפשר. את כל אלה והרבה יותר תמצאו במגדלי המגורים של נתנאל בשדרה הממוקמים בשכונת קרית אילון היוקרתית בחולון.

 

מה חשוב לבדוק בדירה?

הדירה החדשה שלכם חייבת להיות מותאמת לצרכי המשפחה שלכם. לכן חשוב לוודא שחדרי השינה מרווחים, שיש בבית הרבה שטחי "אופן ספייס" שאפשר לסדר ולהתאים במדויק עבורכם. גם הסלון צריך להיות רחב ידיים כדי שתוכלו לעצבו לפי טעמכם האישי. יש לבחון גם את הריצוף וחדרי האמבטיה ולוודא שהתכנון האדריכלי של הדירה כולה מדויק ומוקפד, כי הפרטים חשובים!

מה עוד? בדקו את המפרט הטכני של הדירה, כדי להיות בטוחים שישנן הכנות מתאימות לכל מה שיהפוך את חייכם בעתיד לנוחים יותר. כך למשל, בכל הדירות במגדלי נתנאל בשדרה תמצאו ריצוף גרניט פורצלן, כלים סניטריים יוקרתיים, אסלות סמויות, ברזי פרח כרום ניקל, מטבח איכותי משופר וזיגוג כפול בכל הדירה.

לפני שאתם מתחייבים בדקו שלכל דירה מתוכננים מרפסת שמש, הכנה למערכת מיזוג מיני מרכזי, דלת כניסה פלדה מעוצבת, ריצוף קרמיקה/ריצוף גרניט פורצלן בחדרי האמבט, תריס גלילה חשמלי בסלון, זיגוג כפול, מטבח איכותי ומשופר, הכנה למדיח כלים, משטח שיש גרניט או קיסר, כלים סניטריים יוקרתיים, אסלות סמויות, ברזי פרח כרום ניקל, נקודות טלפון, טלוויזיה וכבלים בכל חדר, הכנה לחיבור חשמלי תלת פאזי (25/3 אמפר), חניה ומחסן לכל דירה.

בועז זילברמן, המשווק את פרויקט מגדלי נתנאל בשדרה, מספר שעל מנת להגיע לרמת גימור מושלמת ודיוק בפרטים הכל כך חשובים האלה, נדרש תכנון מעמיק ומחשבה. "המטרה שלנו היא להתאים את הדירות במדויק לצרכי המשפחה שלכם", הוא אומר ומסביר: "הדירות גדולות, המטבח, הסלון והחדרים מרווחים, יש חללים גדולים ואופן ספייס. בבנייה אנחנו לא מתפשרים, והדירות שלנו יוצרות חוויית מגורים מושלמת". אם התוצאה הסופית מושלמת הדירה שתקבלו תשלב בד בבד תחושת יוקרה ואווירת חמימות ביתית, כזו שתגרום לכם לחייך כשאתם נכנסים הביתה בתום יום עבודה.

מה חשוב לבדוק בסביבה?

כשבוחרים בית חדש למשפחה לא רק הדירה והבניין חשובים אלא גם הסביבה שלו. בסופו של יום תרצו שלילדיכם תהיה גינה נעימה מתחת לבית, בלי לחצות אף כביש בדרך. חשוב גם שבסביבת המגורים יהיו מוסדות תרבות, בתי ספר, גנים, מתנ"ס, מרכזי קניות ותחבורה ציבורית יעילה ונוחה.
במגדלי נתנאל תקבלו חבילה מושלמת: לא רק בניין ודירות יוקרתיות ונעימות אלא גם האזור הכי טוב בחולון. מגדל המגורים ממוקם מעל שדרה ירוקה שבה יש מזרקות, צמחייה, מתקנים והרבה מקום לרכיבה על אופניים ומשחקי כדור ותופסת, וכל זה ממש מתחת לבית.
בסמיכות למגדל נמצאים מרכזי התרבות המרכזיים של חולון: המדיטק, הספרייה העירונית ומוזיאון העיצוב. בשכונה יש מגוון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. אפילו בשביל שופינג לא צריך להוציא את הרכב מהחנייה. המרכז המסחרי נתנאל נמצא במרחק כמה צעדים וגם קניון חולון מעבר לפינה. המיקום המושלם בלב הפועם של חולון מעניק לכם גם תחבורה ציבורית מיטבית סמוכה לבית. תחנת הרכבת הקלה העתידית סמוכה, ותאפשר לכם גישה מהירה וקלה לכל רחבי הארץ.

לקריאת הכתבה המלאה באתר מיינט לחצו כאן